torsdag 22 oktober 2009

Avundsjuk?

Jag trodde att den person som var närmast till att locka någon form av mild avundsjuka skulle va min kusin som jag bor med och som jobbar på Viasat. Han berättar nämligen att han går på deras personal fester som arrangeras av MTG som typ äger de flesta av alla icke public service tv-kanaler. Ditt går ju då alla tv profiler också plus liter mer. Jag kännde att hmm de hade ju avrit kul att vara där men TV är ju inte riktigt min inriktning så jag kände ändå inte att de va så "de borde vara jag".
MEN, idag berättade en kompis till min kusin, som pluggar PR här i Stockholm, att hon efter att ha praktiserat på Stockholm Fashion Market fick stana kvar på Event byrån Foxy productions OCH PR byrån Musgrove & Friends :O Hennes chef är tydligen Anna Mourou :P
PR är ju ändå lite mer åt mitt håll så då känner jag lite hmmm....VRFÖR KAN INTE DET HÄNDA MIG???
Alexandra (som hon heter) sa dock att de sökte praktikanter till Trendgalan 2009 och att hon kunde höra om jag också fick vara med :O (med tanke på att jag också gick en kurs som hade att göra med marknadsförings hållet) hoppas verkligen jag får det, det hade ju ändå varit en tröst :')

.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar