söndag 16 augusti 2009

Beckmans eller Berghs

Har börjat fundera på mina planer inför "Tha utbildningen". Berghs lockar ju som bekant till 110% men den kostar ju inte lite pengar att gå på. Känns som att bara att bara gå den här kursen jag ska börja på blir som en tillfredsställelse. Men min mitt motto i liver att ju att aldrig nöja sig med det näst bästa när innerst inne vet att du har en chans att nå upp till det absolut bästa och det känner jag ju att rent motovations mässigt så är det en självklarhet. Men rent ekonomiskt så e det ju det inte. Så då tänkte jag att budget varianten "Beckmans" skulle kunna vara ett alternativ. Men Berghs prestige gör mig helt galen! varför måste det kosta så mycket att bli bäst inom branchen X'O, lite ledsen blir man ju...
Det ända jag vill någon dag är att stå där uppe och hålla i ett cannes lejon (vilket jag iofs redan gjort men det är en annan historia hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar