lördag 15 augusti 2009

Malmöfestivalen?

Hmm har tänkt fram och tillbaka kring detta med Malmöfestivalen. Gillar jag det eller gör jag det inte?
Där finns ju mat man vill äta men folk köar till det som om de aldrig sett thaimat förut. Sen finns det ju dock en o annan langos ställe för mycket men de är en annan sak (har ni sett de nya bäversvansarna btw? :P).
Nä,men annars har ju festivalen i stort sätt samma typ av innehåll, fjortisar, barnvagns familjer som blockerar vägen och kulturmänniskor som ska prova ALLT. Det sist nämnda har jag upplevt på min pappas marknadsstånd (yez, han säljer där) då alla är experter på vilken sorts ull ponchosen, som han säljer, är gjorda av fast de inte kan något annat än Llama ull.
Anyway, kom på att jag måste ditt i vilket fall som helst för min kära mamma har glömt sin jacka här hemma. I guess vi ses i Vimlet!

ciao for now....

2 kommentarer:

  1. hehe ja de e typ dessert langos som är helt avlånga. De kallar dom för bäversvansar :P

    SvaraRadera