lördag 19 september 2009

Investera

Nog har dagen gått pengarnas tecken. Ibland vaknar jag med en idé som jag bra måste utföra för den är så bra, och bra idéer brukar försvinna under dagen för att aldrig komma tillbaks om jag väntar för länge.
Idéen jag kom på idag eller idé och idé en "bra plan" kanske jag borde säga för de e ju ingen nyhet att man kan tjäna pengar genom att handla med aktier. Anyway tänkte jag skulle börja med denna ädla konst att tjäna pengar. Öppnade ett sånt där konto i morse så nu ska vi se vad finans världen har att erbjuda.
Efetersom jag va mitt uppe i dessa tjäna-snabba-pengar tankar när jag va och köpte på ICA så bestämde jag mig för att köpa en trisslott (brukar bara köpa tialotter annars).
Till min stora glädje så van jag 75kr, detta känns som ett bra tecken helt enkelt B-D

1 kommentar: