tisdag 22 september 2009

Rabarber paj? nej tack!

Ekströms smulpaj-reklam fick stå som exempel för en mindre lyckad reklamkampanj inför vår första uppgift på Berghs.
Själva uppgiften gick ut på att förbättra den och ut gå från att "uppmärksam är allt, resten är akademiskt".
Jag har aldrig gillar rabarber och inte minst nu när jag blev tvungen att hålla i en fördärvad/läckande ekströmspåse innehållandes just rabarber en hel dag. Det slutade med att jag och en klasshomie gjorde ett filmklipp som blev rätt så uppskattad. Jag borde egentligen lägga upp den i samband med detta inlägget men filen finns i mitt usb-mine som är i min väska i en helt annan del av lägenheten och jag orkar inte gå ända ditt just nu. får väl försöka lägga upp den imorgon då...

out.....



(Hallonpajen är ända goda)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar