torsdag 3 december 2009

Really?

Idag läste jag att man avslöjat en "fett-liga" i Peru. De dödar folk för dras fett så att de kan sälja det vidare till företag som framställer krämer och dylikt.
Är det bara jag eller är det någon mer som ser idiotin med detta?

1. Jag slängde precis ansiktskrämen (for men) jag köpte på "the bodyshop" (passande namn i sammanhanget) som innehöll Peruvian Macca root (macca är ju inte ens mänskligt men det är ju peruvian?!).

2. Inser inte dessa idioter att de kunde ha tjänat pengar på detta istället för att bli mördare och tjäna betydligt mindre pengar? Allt folk vill helst av allt är ju att vara smala (som tur e).

Wow kände verkligen hur hela mitt entreprenörskap gick åt där (och mina parenteser).

Tacka gud att jag bor i Sverige, här får vi bara vanvårdad gris till jul :)

1 kommentar:

  1. Haaha jag läste det också och kolla på produkterna..Men man vet aldrig! Gäller alla krämer. Man vet inte vad det kommer ifrån. Allt som är framställd kemiskt kommer från så sjukt konstiga grejer..T.o.m små stackars sniglars skaaal! HAhah:P puss

    SvaraRadera