tisdag 16 februari 2010

Mitt liv i siffror

12 dagar är det kvar tills det är dags att lämna alla bekymmer bakom sig o äntra Barcelona life.

80 000 kr har jag på bankontot för tillfället och jag vet inte hur jag har klarat av att ha de där helt intakt hittills.

200 meter är det jag måste klara av att simma för att bli en top cabin-creware. Idag var jag o prov simma och återigen sjönk jag efter 50 meter. Vad fan ska jag göra XO

1 och 1/4 Filmer såg jag igår tillsammans med käre Victor. Paranormal Entity och REC 2. Den första sög och den andra verkar vara bra. Har svårt att avgöra eftersom vi ordnade en film som egentligen var en 5 min smakprov av filmen som de satt ihop oändligt många gånger vilket vi fatta efter att den spelat om samma scener för tredje gången. Vi trodde att den skulle va så ok?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar