torsdag 22 april 2010

Risk för besök hos ams :( ELLEr?

Vilken bloggare och blivande cabin creware hade jag varit om jag inte tagit upp vulkan utbrottet i Island som i
detta nu försätter alla de europeiska flygbolagen i ett risigt läge?
Ingen bra sådan nä...
Om ni frågar mig om hur jag känner för denna händelse så skulle jag svara ungefär: "Varför händer detta mig?",
"Denna utbildningen kostade skjortan!"och inte minst "Jag är ju fast i Barcelona ju, sweeet!" lite blandade känslor alltså.
Den 1 Maj ska jag dock på ännu en så kallad "open day". Den här gången för det arabiska flyg bolaget Qatar.
Qatar tillsammans med Emirates är crém de lá crém inom flygbranschen och skulle jag få jobb där så skulle jag inte
behöva tänka på räkningar någonsin mer.
Inte bara för den goda lönen utan även för att de betalar bostad och transport.
Lönen rakt ner i fickan alltså :D

....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar