torsdag 22 april 2010

Zak Andrea Zaccone

Jag satt helt lungt under en Human Factor lektion och tänkte på hur det hade varit att krashlanda med ett flygplan och hur jag skulle ha
reagerat när plötsligt Paul, vår kontakt person kommer in i klass rumet och ber om att få prata med mig och Alexandra min room mate om en sak.
Vår lärare Sonia hade inte ätit tillräckligt med choklad denna dagen så hon had honom vänta 15 min tills lektionen var slut.
När jag sedan gick fram till honom så gav han oss den trevliga nyheten att vi skulle få den äran att bli utbildningens anikte utåt. Vilket först kom som en "...huh?"
Jag tackade ja efetr lite om och men. Saken var att jag var orolig att det skulle bli någon form av B-kampanj som man bara skulle känna pina över att vara del av, men!
De länkade till fotografen som vissade sig vara en tvätt äkta modefotograf, Zak Andrea Zaccone närmare bestämt.
Måste säga att hans portfolio ser riktigt fierce ut. hur kommer detta sluta? den som lever får seee.

Här kommer en länk till fotografens hemsida och portfolio:

J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar