söndag 15 augusti 2010

Luccee

Ja da var det klart. Ater igen akte hon iväg till Kina. Denna gang till Hongkong. To become a journalist she says, jag önskar henne ett stort lycka till med detta, det kommer säkert ga skit bra.
Men vad kan jag säga om LVOG? Hon är solskenet som kommer fram efeter en riktigt regnig dag? noo how lame....Hon e mer som The dance floor pa diskotek IN, hon är mer som min pappas nyaste leksak: en japansk köks kniv eller mer som Tofu är för den kinesiska kulturen!
Yeah I like this girl...och jag är bakis, kanske därför som detta inlägg kan verka lite off...När jag är färdig flygvärd ska jag ta första bästa flyg till Ching chong och först tala om för dom vad yttrandefrihet är och sedan hit K-TV med LUcee (om hon nu inte glömt sitt folk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar