söndag 1 augusti 2010

The egg issue

Överlag så har jag bara gott och säga om spanien men ibland
stötter man på situationer som man bara känner är helt fel.
Därför har jag gjort en top 5 lista över saker som är "så fel"

5. Ansvarslösa föreldrar- Har sett många exempel men den gången jag var högst upp på ett rutchkane torn på Aqualand
(Ett vattenland a la tosselilla) så lät en pappa sin lilla 4-5 åriga dotter gå ner hela vägen ner igen för att
hon var för liten för att åka. fy fan vad hon hade kunnat ramla XO

4. Stop toutching your self! - På stranden så har många lite skam, på gott och ont. Detta var dock lite wierd.
En man som hade rätt korta shorts drog upp dom så att de gick in mellan skinkorna och så började han smeka
sina skinkor, typ rätt länge och nogrant XO

3. Bussen som aldrig kom - Jag kanske inte har nämnt det men jag bor i en riktig håla.
Men i alla fall, här går bussarna inte lika ofta som man hade önskat sig och ibland kommer de inte alls :D

2. Wannabes - Liksom i sverige har spanien folk på tv och veckotidningar som är stora media horor (typ Linda Rosing)
i här stavas det Belen Estaban, om möjligt mer opererad än sin svenska motsvarighet. snälla få bort henne!

1. Var finns...- Jag hara dlrig varit en logisk person. Hatat allt som har med logik o göra typ matematik.
Men någon typ va struktur kan man ju ändå få be om. NÄR I HELVETE SÄTTERMAN ÄGG BREDVID CHIPSEN?! JAG FATTAR INTE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar