lördag 7 november 2009

Reklamera mera!

HAHA jag e nog bäst på att reklamera en vara. Som i det mesta man gör så måste man ju tycka om de man gör för att det ska gå bra och lite så är detta. Jag älskar att vara den jobbiga kunden som mot alla odds ska ha rätt.

Det som hände: I slutet av september köpte jag ett par "Cheap monday" byxor på Weekday. Som vanligt bad jag om att få dessa upplagda typ 5 cm. Ok, säger försäljaren och mäter lite på byxan. Han nämner oxå att han drar av någon cm så att byxan kan krympa lite.
Dagen kommer då jag ska tvätta dom första gången. Glad som jag är varje gång jag ska tvätta så upptäcker jag till min förskräckelse att byxorna hade KRYMPT RIKTIGT J*VLA MYCKET. Jag kunde såklart inte använda dessa byxor längre så jag stack till Week day dagen där på och reklamera :)
Men försäljare är ju rätt så skickliga på att försöka vinkla det som att det är kundens fel och det var dessa oxå. Men de hade nog aldrig träffat någon som mig.
De försökte sedan även att övertyga mig om att längden var rätt ok ändå, "Om man är Steve Urkle, ja" svarade jag på de.
NÄ så att ett par nya byxor blev det ju till slut som btw inte behöver läggas upp för jag tvättade dom nya idag och de krympte exakt till den längden som jag vill ha :S Aldrig varit med om något liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar