onsdag 4 november 2009

Tittar i goodiebagen och tänker på Carlsson

Igår gick Trendgalan 2009 av stapeln och jag var på plats redan vid kl8.30.
350 goodiebags skulle göras i ordning vilket jag kan lova ger skön träningsverk i ryggen av nån konstig anledning. Vi höll på med det fram till kl 12 ungefär och då var det dags att ta emot gästerna och vem kom inte då om inte självaste Andreas Carlsson :O (som även var där som talare) och sen även Janet Leone.
Jag som satt och regisrerade alla gäster blev totalt ignorerad av dessa super divor men men...är man framgångs rik så är det väl lite tillåtet (en liten hemlis, en vän till Andreas var tvungen att be oss om ett program så att de kunde se vad det stod att han skulle tala om, han hade ingen aning själv nämligen).
Så här dagen efter känns det verkligen i benen. stod upp i princip hela tiden, inte så bra för mina slitna knän kan jag säga :/
Nä nu ska jag titta lite i goodiebagen jag fick extra allt i hehe (6)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar