onsdag 6 januari 2010

lever

Tja! d va ju inte igår...har varit lite frånvarande jag vet. Men de har inte hänt särskilt mycket dock. Julen har passerat och det nya året har blivit välkomnat på hederligt viss. Nu är det bara att blicka framåt o se vad 2010 kan erbjuda. Det jag vet än så länge är att jag kommer fylla 21 (vilket jag försöker att inte tänka på) och vad som än händer så tänker jag börja med att utbilda mig i något, vad vet jag inte längre men jag hinner nog bestämma mig på 6 månader ;D.
Juse! sen va det ju det här med Barcelona, kanske flyttar ditt ja (H). Men de måste ringa mig först :( så jävla frustrerande att att inte veta som kommer hända. Sist jag ringde personen som hade hand om uttagningen så var denne på semester och ville bli av med mig så fort som möjligt men hon han säga att min ansökan såg intressant ut och att de förmodligen skulle ringa. MEN jag kan ju inte ropa hej innan de ring mig juuu XOOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar