torsdag 28 januari 2010

Me Myself Barcelona B-D

Ja då har man sagt upp sig och nu väntar en månads ledig het plus lite engelsk pluggande inför TOEFL provet jag ska göra den 13:e Februari. Varför jags agt upp mig?jooo min vän, det är för att jag ska till BARCELOOOONAAA...YEEEAAAHH, damn de känns ju bra nu alltså...Komma bort från Malmö igen och nu även utanför Sveriges gränser ett tag. Ska plugga till att bli flygvärd inom tre månader plus lite spanska och engelska vid sidan om :D sedan är det jobba jobba fram till hösterminen då jag då ska ha bestämt mig för vad jag vill bli i resten av mitt liv ELLER så åker jag till Santa barbara och pluggar ett års Theatre arts för skojs skull :D. Livet är fullt av möjligheter begränsningarna finns bara i huvudet (eller i plånboken)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar