tisdag 12 januari 2010

SATS

För lite mer än en vecka så nappade jag på ett erbjudande som kom från SATS, 5 gratis besök inom 10 dagar. Riktigt bra erbjudande tänkte jag så där har jag då alltså tillbringat minna eftermiddagar sedan dess och på onsdag är mitt sista besök. Men just igår gjorde jag något utöver de vanliga (vanliga = styrketräning/löpning). Jag provae nämligen på Bodypump som jag ju egentligen redan är bekant med från media tiden men som inte gått på sedan dess. Så nu har jag seriösa värk i armarna o ryggen (allt man gör för beach 2010 och för att hålla sitt nyårslöfte). När de var dags för strechning så satte de på lite avslappnande musik men efter första låten kom en cover på George Michaels Careless Whisper fram förd av gruppen Seether. Hur detta skulle vara avslappnande vet jag inte men bra är den i alla fall (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar