tisdag 19 januari 2010

Teorin & the cruiser

Igår va jag o fixa ett teoripaket på Ericssons trafikskola. På pappret man fick av dom stod det att det ingick 5 datorbaserade tester.

MEN, sa expediten, endast om du köper till ett startpaket.
(där det även ingår datorbaserade men oxå körlektioner).

- Nej tack sa jag, jag vill bara ha teoripaketet.

- Ok men då får du inte till gång till datorerna eftersom du inte går här, då ansvarar vi inte för din utbildning.

-MEN, sa jag; teorilektionerna hålls ju här i era lokaler är jag bara här på låtsas då eller? *förvirrad kund*

- ehmm, sa expediten, du får gärna jämföra priser med andra trafikskolor om du vill.

- Nej din åsna jag tyckte bara att de e sjukt idiotiskt att säga att det ingår 5 datorbaserade tester i teoripaketet när det egentligen inte gör det!

Ja, som ni kanske gissat så tänkte jag bara det sista i mitt huvud. Köpte istället Bonniers trafikskola för 399kr o köra hårt på de o på böckerna för att klara teorin. wem behöver lärare liksom?

Är lite extra glad nu för som jag nämde i mitt förra inlägg så skulle vi hämta den nya bilen idag. And yes we did, nu står vår Urban Cruiser där nere bara väntar på att bli körd av mig nu till våren (H)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar